Pàgines

dimecres, 10 d’agost del 2011

Capítol 8

Capítol 8


Esteu marxant del Zoo, quan de sobte.....

--------------------------​--------------------------​------

Quan de sobte, un gran grup de fans se us llençant al damunt. Una d’elles, però se’t queda mirant amb una cara de fàstic, i comença a parlar amb tu.

- Ei tu nena, qui ets, i que feies amb l’Àlex?
- Perdona? Jo puc fer el que em vulgui, quan vulgui, i puc anar amb qui vulgui. T’ha quedat clar?
- O sigui, que tu coneixes al Àlex.
- Que si el coneixo? El coneixo massa.
- I me’l podries presentar.
- Home poder, poder...
- Si us plau!
- Amb una condició.
- Qualsevol cosa.
- Haureu de marxar totes.
- Fet.

Presento l’Àlex a les, fans, i ja podem anar tranquil•lament, a menjar el gelat. Convido a l’Àlex a que vingui a casa, però abans m’asseguro de fer fora, als meus germans. Arribem a casa, ja tenim el sopar, fet. Per tant que decidim, pujar a dalt a la meva habitació, i mirar alguna pel•lícula.

- Àlex que faria res, si convides, a unes amigues meves, Molt especials?
- I es clar, que no! Però amb una condició.
- Quina?
- Jo, convido als polseres.
- Si és això, FET!

Truco a la Berta Rovira i a la Laura Borralleras, les meves millors amigues. Primer truco a la Berta.
- Berta, carinyo!
- Que vols?
- Que t’agradaria venir a casa meva...
- Ara? A que fer?
- Vine, es una sorpresa...
- Jajaja:$ d’acord, d’aquí 2 minuts, sóc a casa teva.
- Ok, t’espero!:)

Ara truco a la Laura Borraleras.

- Laura, Laura!
- Que, Que?
- Vine a casa meva..
- Ara?
- Si, et truco es perquè vinguis ara;)
- Però perquè tens tanta presa, perquè vingui?
- Tu, vine, i calla;)
- Ja vaig, ja vaig!

Arriben a casa, tots, tan els polseres, com les meves millors amigues. Tots em quedat que es quedarien a dormir, ja que la casa, és gran, i n’hi ha prou espai. També convido a dos amigues més : A l’Aina Palacios, i la Manal Tarifet. I una dues de 1 any menys que jo : l’Anna Moya i la Tània Comellas. L’Àlex i jo, estem mirant la pel•lícula, abraçats. De cop, miro per tota l’habitació observant que fan, i noto, que el Marc, i la Berta, és fan cada mirada què tela... Li dic a l’Àlex. Ell fa una cara de Wow!

I em diu a cau d’orella:
- Que t’hi jugues que s’acaben liant?
- Vols dir?
- Si, ja ho veuràs...
- Jo crec que la Berta fa més bona parella amb el Nil.
- Potser si que tens raó.
- Clar que si, Àlex, jo sempre tinc la raó!
- Ets més creguda!
- Jo? Jajajaj:$ Ja ho sé...:$
- Però no et pensis, m’encanta que siguis creguda:$
- Oish:$ a mi m’encantes tot tu:$

Crido un moment al Marc, per anar a parlar amb ell.
- Marc, pots venir un moment, si us plau?
- I tant.
Baixem fins a baix la piscina, ja que no vull, que ningú ens escolti.
- Marc, us e estat observant a la Berta, i a tu, que et mola? Ö
- Home, doncs...Si:$ tan es Nota?
- Home, doncs si, es nota MOLTÍSSIM!
- Ai, mare...TT
- Jajajaj:$ Vols que parli amb ella, i li digui si va per tu?
- Ö, en serio faries això per mi?
- I es clar!
- Merci, Iria, ets Genial!
- TU, si que ets genial Marc

Crido a la Berta, i com e fet amb el Marc, la baixo fins a baix la piscina, i comencem a parlar.
- Berta a tu et mola, el Marc?
- Home, doncs...
- Doncs?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada