Pàgines

dimecres, 10 d’agost del 2011

Capítol 3

Capítol 3


Espera aquell no és...?

--------------------------​--------------------------​---------------------

Jo me’l quedo mirant, durant una bona estona! La seva cara m’era familiar, però no sabia ben be qui era! Amb l’Olga ens anem apropant, a ell, i com mes el veia, mes familiar em semblava, qui era, que hi feia aquí, amb aquell grupet de gent? Al final el noi ens veu i ens saluda amb la mà!
xXx – Hola noies que hi feu aquí?
- Ho.Hol.Hola.
L’xXx se’ns queda mirant estranyat, a mi em continua sonant la seva cara, però ara no em venia al cap, qui era...! Al cap d’una estona reacciono, apa aquí, però si es, es, es ell! No pot ser! E conegut un famós! Que fort! Ens allunyem del noi, i de cop jo em giro, i dic :
- Hola, oi que ets el...........
- Exacte! Em semblava estrany que no em coneguéssiu, tothom que em veu se’m tira el damunt!
- Jajajaj:$ ha de ser estressant! Perdó si us em molestat!:$
- I ara, si ens estranya i tot, sembla que no us agradem gaire eh:$
Li faig un copet de colze a l’Olga, com dient-li va marxa, ella assenteix amb el cap, i decideix marxar!
- On ha anat? –et pregunta el xXx-
- No ho sé em penso que el meu germà la cridava!
- A dacord! Per cert, no has dit el teu nom!
- Ai, perdó em dic Iria encantada!
- Encantat! No cal que et digui el meu nom oi?
- Hahahah:$ i es clar que no!
Ens estem una bona estona callats, i finalment ell et diu una cosa!
- Una cosa, et faria res acompanyar-me?
- A on?
- Cap aquí a dalt!
- No ho sé es que els meu germans no ho saben!
- On són?
- Són aquí a dins;)
- Aqui a dins? Cap problema doncs, ja et veuran!
- Com que em veuran?
- Si, si, el que sents, estaràs a dalt aquell escenari!
- Que dius ara? Amb tots vosaltres?
- Home amb tots, no, estaràs mes amb mi, que em els altres però si!
- Jajaaja:$ llavors millor encara:$
- Una pregunta, tens movil?
- I es clar, te’l donc?
- Home, doncs si!
- Fet es : 6********
- Dacord, afegida!
- I el teu és?
- El meu 6********
- Hahaha:$ esta bé!
- Anem doncs, es que ens estan esperant!
- Si, si, perdó!
Anem caminant cap a dalt, ell se’m va apropant cada cop més, busca la teva mà i l’agafa, amb força, un cop allà adalt...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada