Pàgines

dimecres, 10 d’agost del 2011

Capítol 7

Capítol 7


A casa l’Àlex no hi ha ningú, els seus pares són a Paris. Ell no esperava a ningú, de cop, es sent un soroll...

--------------------------​--------------------------​------


Truquen al timbre, l’Àlex et mira estranyat. Va a obrir. Em diu que m’esperi a la piscina. L’hi faig cas. Sento un soroll. Ja tornen. I torna l’Àlex amb els polseres!
- Ei nois, que hi feu aquí?
- Us hem vingut a fer una sorpresa!
- Hahahah:$ Esta bé;)
L’Àlex es tira a la piscina i m’esquitxa moltíssim! Els polseres, porten els banyadors posats. Es tiren tots a l’aigua. I feu una guerra d’aigua. Se us ha fet tard. Ja són les 12. I els polseres marxen a casa. L’Àlex i jo, ens quedem a l’aigua.
- Àlex una cosa!
- Diguem!
- Saps que t’estimo Molt?
- En serio? Doncs no, no ho sabia, però ara ja si.
- I no vols que t’ho demostri?
- Home, si t’ho vols...
Em tiro a sobre d’ell i li faig un petó llarguíssim. Somriu. Ell em fa un petó i m’enfonsa a l’aigua. Entrem a dins. I comencem a mirar una pel•lícula de por. Hi ha escenes que a mi em fan por, i jo m’agafo a ell. M’adormo al sofà, i ell em portà en braços fins al llit. Ens aixequem per allà les 11, ell s’aixeca del llit, i amb una safata, porta al llit : Unes torrades amb mantega i melmelada, un suc de pinya i un cafè. Esmorzem. Jo em fico un vestit, de color lila, i unes sabates a conjunt. Ell va amb uns pirates, i una samarreta negre.
- Ei Iria, t’agradaria anar a un lloc molt especial?
- Home, estaria bé:$
- Doncs som-hi.
Anem agafats de la mà. Esteu a punt d’arribar i et tapa els ulls. Entreu. Sou al Zoo, no sé com ho ha sapigut, però m’encanten els animals. El primer que li demanes a l’Àlex es anar a veure els tigres. Els meus animals preferits, i curiosament també es el seu. Aneu a l’espectacle de dofins, com que l’Àlex es famós, ens han fet sortir a ell i a mi, allà. Ell ja ho tenia tot planejat. I ens hem ficat uns banyadors, i ens hem pogut banyar amb els dofins. És hora de dinar. I aneu a dinar a un restaurant de no gaire lluny d’allà. Jo em demano uns Espaguetis. I l’Àlex uns macarrons. No agafem segon plat, i passem directament, als postres. Em demano un gelat de maduixa, i nata, i ell igual. Tornem al Zoo. I allà hi ha 5 amigues meves : La Marina Escobar, L’Anna Collado, La Raquel Palà, la Laia Plana i la Clara Mascaró, que són unes súper fans de polseres, i es llencen damunt de l’Àlex.
- Ei nenes menys que me’l ofegeu!
- Com que te’l ofeguem?
- Home, doncs que estem junts, no ho sabíeu?
- Si, però...
- Voleu que us el presenti?
- Si, si, si, si us plau!
- D’acord, D’acord.
- Àlex vine!
- Que vols carinyo?
- Et presento a la Marina, l’Anna, la Raquel, la Laia i la Clara.
- Hahaha:$ Encantat!
- Encantades nosaltres!
Les perdeu de vista i s’allunyen un bon tros. Segui caminant tan tranquils donant un bol, decidiu anar a veure els rèptils, ja que a l’Àlex li encanten. Jo en canvi no puc amb les serps, els hi tinc fòbia, i amb l’excusa, puc anar agafada tota l’estona, de l’Àlex. Els cocodrils, però m’encanten, i me’ls menjo a fotografies. Aprofitant que esteu als costats del micos, i goril•les els aneu a veure. Ens quedeu només 5 minuts, i marxem. Els lleons, no hi són, per tant aneu a veure els pingüins, després a les foques, tot seguit a les girafes i després a les zebres, finalment aneu al lloc on hi ha les cabres, i animals de granja.
- Iria vols que fem una mica, el tonto, jugant al parc?
- Hahaha:$ Perquè no?
Comenceu a jugar, al parc del costat, on hi a una roda de cotxe, us comenceu a gronxar. Se us comença a fer una mica tard i marxant us trobeu a l’Estel Monner i a l’Aleexia Bahíí, dues nenes del teu institut. Es fiquen vermelles. Jo els hi presento, sense cap problema.
- Àlex, i si marxem del Zoo i anem a menjar un gelat?
- Oh, es una bona idea, em sembla MOLT bé:$
- Hahaha, doncs som-hi.
Esteu marxant del Zoo, quan de sobte.....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada